عکس | بزرگ‌ترین آیفون جهان با ارتفاع ۲ متر ساخته شد!

بزرگ‌ترین آیفون جهان عملکردی مشابه یک آیفون معمولی دارد و می‌توانید کارهای مختلفی با آن انجام دهید.
عکس | بزرگ‌ترین آیفون جهان با ارتفاع ۲ متر ساخته شد!
کد خبر : ۲۳۸۰۴

«متیو بیم» (Matthew Beem) ازجمله کانال‌های سرگرم‌کننده یوتوب است که بیندگان خود را با محتواهای مختلفی سرگرم می‌کند. او در یکی از ویدیوهای جدید خود با عنوان «بزرگ‌ترین آیفون جهان را ساختم » از نسخه بسیار بزرگ گوشی اپل رونمایی کرده است که حدود ۲ متر ارتفاع دارد و البته می‌توان با آن کار کرد.

البته همان‌طور که بیم در ویدیوی خود توضیح می‌دهد، این دستگاه یک آیفون واقعی نیست، بلکه از ترکیب چندین دستگاه مختلف ساخته شده است. نمایشگر آن از پنل‌های لمسی ساخته شده که برای تلویزیون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپس این تلویزیون به یک مک مینی متصل است که این امر به دستگاه اجازه می‌دهد تمام برنامه‌ها و عملکردهای مشابه آیفون را در یک مقیاس بسیار بزرگ‌تر اجرا کند.

فراتر از پرو مکس؛ بزرگ‌ترین آیفون جهان با ارتفاع 2 متر ساخته شد!/ عکس

بااین‌حال، تقریباً تمام کارهایی را که از یک آیفون انتظار دارید، می‌توان با آن انجام داد. این یوتوبر در آزمایش دستگاه خود کارهای مختلفی مانند گرفتن عکس سلفی، تنظیم تایمر و خرید از طریق Apple Pay را انجام می‌دهد. او همچنین بزرگ‌ترین آیفون جهان را همراه با خود به اطراف شهر نیویورک می‌برد و از آن برای مسیریابی در پارک مرکزی نیویورک استفاده می‌کند!

او درنهایت پس از پارک مرکزی نیویورک، به استودیوی «مارکوس براونلی» (Marques Brownlee)، یوتوبر شناخته‌شده و معروف حوزه فناوری می‌رود تا پروژه خود را به او نمایش دهد. براونلی کاملاً تحت‌تأثیر بزرگ‌ترین آیفون جهان و عملکرد نمایشگر لمسی و دکمه‌های صدا و پاور آن قرار می‌گیرد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر